LEARNING HOW TO SKATEBOARD TO IMPRESS A BOY

emma chamberlain

3,2M προβολές3 438

    this is embarrassing honestly
    ✩ MY PODCAST ✩
    ✭ listen on SPOTIFY: bit.ly/StupidGeniusShow
    ✭ listen on APPLE PODCASTS: bit.ly/StupidGeniusPod
    ✭ or just search "Stupid Genius" on spotify, apple podcasts, or wherever else you get your podcasts...
    ✭ podcast merch NOW AVAILABLE: shopemmachamberlain.com/products/stupid_genius_podcast_hoodie
    ✩ MERCH ✩
    ✭ shopemmachamberlain.com
    ✩ MY SOCIAL MEDIA ✩
    ✭ instagram: emmachamberlain
    ✭ twitter: emmachamberlain
    ✭ snapchat: www.snapchat.com/emmachambie
    ✭ spotify: open.spotify.com/user/emmachambie
    ✭ tik tok (lol): emmachambie
    I LUV U,
    -emma chamberlain

    Δημοσιεύτηκε στις Πριν 13 ημέρες

    Σχόλια

    1. Nyelle Dickman

      Emma your so pretty

    2. Charlize Braconnier

      bruh wasnt she a lesbian

    3. Frances Lawton

      uuummm ethan skates

    4. Jay Duck

      Why do I feel attracted to skateboarder Emma?? Hahahahaha

    5. Elia Petousi

      3:51 as a "surfer" girl myself (that was cringey), I gotta say he just didn't care cause that's like our style so it's not something really odd looking to us so don't get disappointed😂😂

    6. chest

      skaterboy impression: wadap *bitch*

    7. Braille Skateboarding

      You should come to the Braille House and we will teach you to Kickflip and then you will really impress him

    8. Christina Azo

      there is a napoleon dynamite tv show on hulu but it only has one season with a couple of episodes

    9. Nicole Shkarlet

      Everyone in the comments: AARON!! me: Ethan? :(

    10. Sivic

      pickleee riiiiiiccckkk!!!. skateboard

    11. Thistasteslike ass

      Doesn't everyone else have to mute their swearing for the algorithm gods

    12. Insha Ismail

      Aww. You can tell that she is really into him. (judging from the start)

    13. i skateboard 101

      i volunteer to skate with u sometime haha

    14. mike carson

      saw your title : "learning to skateboard to impress a boy" I thought you was lesbian...seriously.

    15. Theo Trevino

      Be yourself.

    16. Sythdoom

      is it casey neistat

    17. Jimlah07

      You're Adorable!

    18. Mischa Thorne

      Is anyone thinking about the fact that Aaron has probably watched this

    19. philip kulo

      “Yo what up bitch ha ha” gets me every time😂

    20. Jae S

      Did she cut her hair?! I just realised that.

    21. Maryam Hasan

      grsel.info/video/binteo/t5CMimN_t5KXa3Y.html

    22. Shaily M

      Does ethan skateboard?

    23. Jessica Staub

      *cough cough* aaron

    24. Vanessa Barnes

      So some people are saying it’s a guy names Aaron and others say it’s Ethan. Stop confusing me 😂

    25. Lulu Meshell

      Skater bois- Ethan Surfer bois- Ethan HOW MANY HINTS ARE U GONNA GIVE OFF EMMA HMMMM🤔🤔😂😂

    26. Certified Ugly

      hA! thESE HETEROSEXUAL FEMALES SEEKING MALE APPROVAL *[Confidently laughing in basic bisexual female with female preference]*

    27. Adriana Elnimri

      Y’all keep saying it’s Aaron but y’all know Ethan skates too I mean he’s building like his own skate park in his backyard somewhere sooooo

    28. Lyrical Lemonade

      First take a shower like if agree

    29. joseph sabatino

      Squeaky trucks be like.

    30. maddie scobee

      am i the only one that noticed she told the roxy clothing story more than once lol

    31. Anna Roman

      OMFGGG YESSSSS GIRLLL!!!

    32. chloe g

      did emma just say "maybe later" to coffee? who tf is she

    33. ALvIN

      I need me a girl like emma omg .... like im truly in love

    34. currently

      We all have types, mine is depressed emotional unavailable boiis😎 or girls bc I love having my heart break 😎😏

    35. Valencia Gutierrez

      Can we have a cat update

    36. Emily Ricker

      Yeah

    37. Sage Hoppe

      you’re doing great sweetie 😂

    38. Zeina Badran

      ethan skates.

    39. Zetl 3D

      if you want someone to like you maybe you should shower

    40. karmabitch xoxo

      Emma is wearing makeup, she is catching feelings

    41. arco iris

      If you watch this at x1.75 it ups the cringe factor 10 fold. Really living for this one.

    42. Gwendolyn Amey

      same girl , same

    43. uwu I'm Lilly

      stanky fishy...

    44. xoxjules&lex

      Ethan skates...

    45. Sara Frandsen

      Ethan skateboard soooooo❤️❤️❤️❤️

    46. meh meh

      I am doing the same and this isn't a joke lol i skate around the campus so he can see 😂

    47. popopopopopopoppe

      Collab with Braille, they'd love this!

    48. blohsh anna

      NOOO ETHANNNN

    49. analise hernandez

      THIS IS HOW MANY PPL AGREE THAT SHE´S TALKING ABOUT AARON ;) 👇🏼 (im a small GRselr tryna make some friends 💛)

    50. Ari Simmons

      dude SHE LIKES ETHAN DOLAN!!!!

    51. Katie Harper

      guys you shouldn't be judging Emma for who she is dating or who she likes. you guys should be supporting Emma and whatever she is doing with someone in her life!

    52. Diego Martinez

      Alright so I skate and this video was recommended to me so I watched it and it was a big waste of 11 minutes I thought she was going to show her trying to learn tricks but she just cruises around and doesn’t try any real tricks what a shame

    53. zopuh242

      so ugly cut style

    54. Khadija Nehad

      5:08 there’s actually a simple solution called a screen protector

    55. Elizabeth Ortega

      Lol the song "Trying to be cool " fit her perfectly 😂

    56. Michelle Torian

      I think it is like Ethan Dolan haha

    57. Samantha Bach

      I loved everything about this video 😂

    58. Nour Elachqer

      LOL female version of MARKO

    59. Avery Garcia

      Aaron hull or Ethan Dolan

    60. Urnija Sharma

      i hope he sees this video to see how much she likes him